[Epitesz-barkacs] Építész ár

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2016. Május. 23., H, 21:22:11 CEST

Szervusz Gábor!

> Vázlatterv 550, bejelentési eljárás 400, építész kiviteli terv, amiben nincs
> se gépészet, se villanyászat, se statika, se kertterv, ez 900.

Ezzel:

www.timedesign.hu/new/letoltes/MEK-dijszamitas.xls

lehet ellenőrizni. Kereshetsz frissebbet, vagy korrigálhatod az elmúlt
6 év inflációjával.

Nekem engedélyi terv egy 39 m2 épületre mindenféle ügyintézés meg
művezetés nélkül volt 190k.

A bejelentési eljárást le kell huzatni. A kiviteli terv mondjuk jó, ha
van, de ha végig ott tudsz lenni és van hozzá szemed, szerintem
elhagyható. Persze valakinek akkor is meg kell tervezni, és elég sok
belegondolást kíván on the fly is. (csináltam)

> Vagy pedig maga az építkezési láz indult be, és így felmentek az árak?

Itt nem úgy tűnik.

szia: Balázs