[Epitesz-barkacs] Építész ár

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Május. 23., H, 21:47:45 CEST

Szia Balázs!

Ez olyan 3M-t hozott ki. De az úgy eléggé ismert, hogy a kamarák által
kiadott árak irreálisak.

A bejelentési eljáráshoz azt írta: "a kérelmet Megbízó meghatalmazása
alapján Tervező az ETDR elektronikus rendszerbe tölti fel,
a jóváhagyást az illetékes közös önkormányzati hivatal jegyzője adja ki
15napon belül - fellebbezni nem lehet
a dokumentáció tartalma:
1:500 léptékű helyszínrajz
1:100 léptékű alaprajzok, metszetek. homlokzati rajzok
jogszabályban előírt tartalommal rendelkező műszaki leírások és egyéb
csatolmányok"

Nem tudom, ez mennyire ér 400 rugót? Elvileg a vázlattervben már
elkészíti a 100-as alaprajzot, metszetet, homlokzatit, marad a bizonyos
'többi csatolmány', és a kérdés, hogy ezt kötelezően neki kell-e
feltölteni, vagy lehet nekem is? Valóban a 400 elég erős erre a tételre.

A kiviteli meg... A fene se tudja, hogy én tényleg észreveszem-e amit
kell, vagy hogy amit észreveszek, abban nincs is igaza, és csak hülyét
csinálok vele magamból.
Igazság szerint nem akarok ebbe belebolondulni, sem hónapokon át
guglizni minden kis apróságot. Szóval jó lenne egy pontos, részletes
terv, de a többi szak-mérnökkel összedolgozva, és ennél kevesebb pénzért.

Gábor