[Epitesz-barkacs] kefe tomites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 16:35:31 CET

Balázs Bámer wrote:

> Lehet szukiteni.

Akkor én arra hajlanék a helyedben, hogy megcsináljam a ferde élű megoldást.
Gondolom az is jó lenne, ha a plafon síkjában lenne a cucc alja, már csak
esztétikai okokból is. Remélhetően fent nem tudnak állatkák randalírozni, mert
akkor az így kialakult mélyedésbe fészkelne valamelyik. :-) Vagy úgy is ki lehet
alakítani, hogy felül is legyen egy lezárás, és alul is.

> Kulonben a dugon font lenne egy perem, ami raul a
> padlora.

Ekkor van az, hogy alulról nézve van egy jókora lyuk a plafonon.

> A kefe inkabb csak azert kellene, hogy ne kelljen passzosra
> csinalni a dugot, es a fonnmarado resben ne tudjon cirkulalni a
> levego.

Ezt értem, de arra számíts, hogy a lakótérben a levegő télen melegebb, ezért a
sűrűsége kisebb. Emiatt a kinti levegő nyomása a lakótér magasságán nagyobb,
tehát a lakótéri levegő, mint egy buborék a vízben..., szóval ki akar menni, ha
van neki hol. A kefeszerűség sörtéi, vagy bármi, ami oda kerül, között
folyamatosan erős áramlás lenne. Ezért kéne rendesen tömítős megoldást
kieszelni.