[Epitesz-barkacs] kefe tomites

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2016. Nov. 8., K, 08:53:22 CET

Vajknak: pont ezt akarom elkerülni...

A födem kb. 50 cm vastag lesz, a dugó szinten ilyen vastag lenne. A fönti
perem a padlasdeszkazaton nyugszik majd, vilagos, itt le kell tomiteni
legaramlas ellen. Lent is lehet lezaras, mert a porfodem sikjaig le fog
logni a dugo.

"kefeszerűség sörtéi, vagy bármi, ami oda kerül, között folyamatosan erős
áramlás lenne. Ezért kéne rendesen tömítős megoldást kieszelni."

Igen, ezt tudom, erre valok a peremek tomitesei. A kefet csak azert
gondoltam, hogy a korben elhagyott 1-2 cm resben ne tudjon cirkulalni a
levego, az se legyen jelentos hohid. Passzos nem lehet a dugo, mert
beszorul.

szia: Balazs