[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 8., K, 13:17:28 CET

Hi,

On Tue, Nov 8, 2016 at 11:23 AM Topylista <topylista1 at topybear.hu> wrote:

> Szvsz csak ravaszul rárepült a névre. Ha rákeresel, akad pár cég a neten
> melyeknek a nevében a Fisher szerepel, de semmi közük sem egymáshoz, sem az
> eredeti céghez.
>
> Ahja, ez a magyar Fisher lesz... :)

...ami egyébként lehet, hogy nem annyira rossz, mint ami lejött a
sztoriból, én azt láttam a klímán, hogy igényesen van összerakva, hozza a
specifikációt és nagyon halk. A hat éves garancia érdekes, hogy mennyire
kényelmes.

A vezérlésével nem vagyok kibékülve, de szerintem csak annyi a probléma,
hogy nem ekkora térre és belmagasságra van felprogramozva, próbál úgy
működni, ahogy egy fele ekkora belmagasságban kellene.

Valószínűleg lemásolom a távirányító kódokat és a nappaliban lévő ESP8266
kap egy IR LED-et is, a nappali felső csücskébe teszek még egy hőmérőt,
aztán majd felprogramozom valahogy, hogy villogja el a szabályzást. :)

Bye,
Auth Gábor