[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 9., Sze, 22:41:22 CET

Hi,

On Wed, Nov 9, 2016 at 2:37 PM Gábor Auth <auth.gabor at gmail.com> wrote:

> Na, nem tettem homokot a szendvicsbe, de jó lett, nem jut át rezgés.

Most jártam a padláson, megnézni, hogy szolgál a kültéri egészsége és most
hangosabb, sőt, kicsit rezonál benne valami, hiába fogom le a dobozát, nem
szűnik meg a hang, szóval nem a doboznak van hangja.

Délután kettő és három között tettem át a rezgéscsillapító talpra, akkor
nem rezonált, igaz, akkor még 10 fok felett volt a padláson a hőmérséklet,
most meg már nulla fok alatti a beszívott és a kifújt levegő hőfoka is,
deresednek a lamellák is.

Vagy a jegesedés miatt rezeg valami vagy a hidegben másképp reagál
valamelyik gumis felfüggesztés belül vagy a konzol most nem vezeti el a
rezgést, ezért rezonál vagy eddig is rezonált, csak nem jártam arra... :)

Holnap napközben megnézem, hogy a hidegtől van-e.

Most ez a helyzet odafenn:
*http://master.gacivs.info/temperature.html#air#filter#Külső#Padlás#Klíma-nyomó#Klíma-szívó
<http://master.gacivs.info/temperature.html#air#filter#Külső#Padlás#Klíma-nyomó#Klíma-szívó>*

Bye,