[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 09:22:21 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 12:32 AM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Ha kompresszorhang, az rendben van. Ha kint jó hideg van, akkor ugye megnő
> nyomáskülönbség, erősebben kell dolgoznia a kompresszornak.

Szerintem nem a kompresszor, egyértelműen rezonál valami belül.

A leolvasztási rendszere, módja érdekelne majd, ha megfigyelted. Le tud-e a
> cucc
> aljába fagyni a víz, vagy az erre beépített cuccok ettől megvédik, neked
> nincs
> semmi teendőd.

Van karter- és tálcafűtés, szóval a kifolyóig rendben van a dolog, onnan
viszont még ki kell vezetnem a padlásról, de majd a hőszigetelés alatt
elvezetem a csatornáig, ha odáig eljutok. :)

Nem gondoltam, hogy már ilyen hidegek vannak. Itt most (0:31) még mindig
> kicsit
> pozitív vagy épphogy negatív a hőmérséklet kint.

Itt kristálytiszta volt az égbolt, jobban lehűlt szerintem, mint a kicsit
szmogosabb helyeken.

Bye,
Auth Gábor