[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 11:46:40 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 11:39 AM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Persze, de mindenképpen a kompresszor gerjeszti, és a kompresszor annál
> jobban
> rezeg, minél nagyobb a hőfokkülönbség. Mert hogy nő a terhelése.

Lehet, hogy mégis a kompresszor zizeg, nem tudom biztosan megállapítani,
hogy honnan jön a rezgés és most ugyanúgy teker a ventilátor, de egy kicsit
mintha halkabb lenne... bentről nem hallani, csak fenn a padláson, a
beltéri meg elég csendes. :)

> Van karter- és tálcafűtés, szóval a kifolyóig rendben van a dolog,
>
> Aha. Az úgy már okés, a hőszig alatt biztos meleg van már.

Mérem azt is: 13-14 fok van a betonfödém szélén és 11-12 fok a fafödém
szélén. :)

Bye,
Auth Gábor