[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 12:20:38 CET

Gábor Auth wrote:

> Lehet, hogy mégis a kompresszor zizeg, nem tudom biztosan
> megállapítani, hogy honnan jön a rezgés és most ugyanúgy teker a

Néhány csavar kitekerésével a teteje levehető, akkor belelátsz a
kompresszortérbe. Amúgy se rossz, ha megismered legalább kicsit, mi van benne.
Ez még nem hinném, hogy garanciavesztéssel járna, feltéve, hogy nincs egyik
csavar se lefestve, plombálva. Szerintem nincs.

> ventilátor, de egy kicsit mintha halkabb lenne... bentről nem
> hallani, csak fenn a padláson, a beltéri meg elég csendes. :)

Több fokkal melegebb lett, ettől el tud halkulni.
Én meg vagyok lepődve. Van itt több klíma, és a régiek már mind deresednek
rendesen, ha éppen dolgozniuk kell, az inverteres meg teszi a dolgát, de egy
szem deresedést nem láttam még. Persze kicsi a dolga, mert ahol fűtenie kell,
ott korábban untig elég volt egy 2,8kW-os, ez meg 3,5kW-os, és még messze
vagyunk a vadhidegtől.

Kíváncsi vagyok, hogy fog a leolvasztás működni. Ennek nincs tálcafűtése.