[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 17:05:15 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 12:20 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Néhány csavar kitekerésével a teteje levehető, akkor belelátsz a
> kompresszortérbe. Amúgy se rossz, ha megismered legalább kicsit, mi van
> benne.
> Ez még nem hinném, hogy garanciavesztéssel járna, feltéve, hogy nincs egyik
> csavar se lefestve, plombálva. Szerintem nincs.

Nincsenek jelölve a csavarok, elvileg kettő fogja a fedelet, de most úgy
vagyok a dologgal, hogy majd tavasszal kell átvizsgálás a kiterjesztett
garanciához, majd akkor rákérdezek. Ha meg nem húzza tavaszig, akkor úgyis
garanciális ügy lesz. Had morogjon a padláson. :)

Én meg vagyok lepődve. Van itt több klíma, és a régiek már mind deresednek
> rendesen, ha éppen dolgozniuk kell, az inverteres meg teszi a dolgát, de
> egy
> szem deresedést nem láttam még.

Gondolom azért, mert nem ki-be kapcsol, hanem vannak fokozatok, én ezt a
beszívott-kifújt levegő hőmérsékletén látom, minél jobban fűt, annál
nagyobb kinn a hőkülönbség, szóval simán lehet, hogy nem érte még el így a
harmatpontot.

Nálam reggel még ilyen volt, de már olvadt:
[image: IMG_20161110_113239.jpg]

A grafikonok szerint szépen leolvasztotta éjjel négyszer a jeget. :)

Kíváncsi vagyok, hogy fog a leolvasztás működni. Ennek nincs tálcafűtése.

Majd egyszer megmérem, hogy mennyire melegíti fel a vizet. :)

Bye,
Auth Gábor