[Epitesz-barkacs] dohos kanapé

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 13:30:14 CET

(Nekem az ozon.hu-ra egy ozonklima.hu jön be. Neked nem?)

Szerintetek egy ilyen
<
http://www.ebay.com/itm/110-220V-7-10g-hr-Supply-Ceramic-Plate-Ozone-Generat
or-Air-Cleaner-Purifier-Kit-/321962081363?var=&hash=item4af66f7c53:m:mKerxrQ
viYm3SW7SGjp0dUw >
7-20 g/h-s generátor mire elég?
Például egy szobában vagy egy beépített szekrényben már tudna
fertőtleníteni?
Egyáltalán  a hálószobai beépített szekrényben megcsinálható lenne, hogy pl.
reggel elindítom becsukott szekrényajtó mellett, délután meg mindent
kiszellőztetek?
KI