[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 19:30:06 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 7:18 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Blue ice vagy ice blue. Most fejből pontosabbat nem tudok mondani.

Genex ice blue, ez szerintem nagyjából a legalja, ennél olcsóbb inverteres
klíma nincs is nagyon, az összes hasonló teljesítményű inverteres minimum
másfélszer többe kerül... ettől még mennie kellene, mielőtt nagyon
belenyúlsz, érdemes lenne a garanciálisan futni egy kört.

Amikor vettem, még nem tudtam, hogy létezik tálcafűtés meg karterfűtés. Ha
> tudtam volna, olyat vettem volna.

Fontos úgy keresni, hogy főfűtésre is alkalmas legyen, mert még most is a
legtöbben nyári hűtésre használják, elvétve van tavaszi-őszi kiegészítő
fűtésre használva, de ezek nincsenek felkészítve stabil téli üzemre, mert
nyilván többe kerülne, ha beletennék mindegyik kültéribe... opcionális
dolgok ezek.

Bye,
Auth Gábor