[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 20:41:05 CET

Gábor Auth wrote:

> Genex ice blue, ez szerintem nagyjából a legalja, ennél olcsóbb
> inverteres klíma nincs is nagyon, az összes hasonló teljesítményű
> inverteres minimum másfélszer többe kerül... ettől még mennie
> kellene, mielőtt nagyon belenyúlsz, érdemes lenne a garanciálisan
> futni egy kört.

Biztos, de most szét keresem magam, nem találom a leírását, ugyanott van a gari
papír is. Legalább a neten megtalálnám, de ott se megy.

> Fontos úgy keresni, hogy főfűtésre is alkalmas legyen, mert még most
> is a legtöbben nyári hűtésre használják, elvétve van tavaszi-őszi
> kiegészítő fűtésre használva, de ezek nincsenek felkészítve stabil
> téli üzemre, mert nyilván többe kerülne, ha beletennék mindegyik
> kültéribe... opcionális dolgok ezek.

Persze, de amikor vettem, egy tizenéves hagyományos 2,8kW-ost kellett
kiváltania, és ráharaptam, mint floki az acélbetétes lábtörlőre. Gyorsan kellett
dönteni, mert családilag rugdosva voltam. Aztán mégis jókorát húzódott a
beüzemelése is.

Jó lenne ez, mert látom, hogy van benne kakaó bőven, csak az az egy baja van,
hogy a beltéri ventillátora túl lassú. A távirányítója is annyira egyszerű,
primitív, hogy nincs is rajta mit állítani jószerivel. Sleep, timer, mode, fan,
swing, on-off, és le-fel gomb. Az üzemmódok között csak feel (ezt nemtommi, mit
akar érezni), cool, dry, fan, heat. A másik oldalon a kijelző melett meg csak
auto, high,mid,low, swing. A neten található tulajdonságok között szerepel, hogy
tud valami forszírozott átmeneti nagyobb teljesítményt hűtésre is, fűtésre is,
de hogy ezzel a távirányítóval ezt hogy lehet kiváltani, arra nem jöttem rá. A
neten se találtam képet se erről a vacakról. Lehet, hogy ha meglenne a leírása,
abban benne lenne, hogy mittudomén a be gomb és a mode egyidejű megnyomásával...
de most itt van a kezemben, nincs a közelben a szerkezet, és akármilyen
kombinációt próbálok, semmi.

Most maxon úgy fúj, mintha be lenne nyomva a sleep, de nincs benyomva. Még
kipróbálom, hogy lehet, el van benne valami kúrva, és be kell nyomni, akkor van
a nincsbenyomva. :-)