[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 22:25:50 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 9:52 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Nyár elején lett beüzemelve, és még sosem volt tisztítva.

Hm... néhány hónap alatt ennyire el tud koszolódni? Majd ránézek néha, csak
nincs most még olyan magas létrám, amilyen magasan a beltéri van... :)

Egyébként attól kicsit tartok, hogy a padlástérben nem éri a kültérit eső
és így fedél alatt nem biztos, hogy kimosódik a por meg a kosz belőle...

> Hogy van írva? Nem működik vagy az a bivalens hőfoka, ami alatt már
> Úgy, mintha hatóság írta volna:

:D

Úgy tűnik, hogy a tisztítás által az a berezonálós üzem is megszűnik, mert
> ha az
> indulást meghallgatom közelről, egészen alacsony fordulaton is tud járni a
> kompresszor, és onnan felpörögve nem rezonált, amikor ott álltam mellette.

Ezt megmagyarázza az, hogy nem tudta leadni a hőt a beltéri az eltömődés
miatt.

Szóval ezután lehet, hogy már nem is fog leállni tavaszig, csak a
> fordulatszámot
> fogja változtatni. Vagy a leolvasztás átkapcsolási idejére esetleg.

Nálam másfél-két óránként leolvasztotta magát éjjel, azóta folyamatosan
megy. :)

Bye,
Auth Gábor