[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 22:44:44 CET

Gábor Auth wrote:

> Hm... néhány hónap alatt ennyire el tud koszolódni? Majd ránézek
> néha, csak nincs most még olyan magas létrám, amilyen magasan a
> beltéri van... :)

Lehet, hogy ott tisztább a levegő. Itt nyáron sokszor volt nyitva ajtó-ablak...,
és kint onnan tudom, milyen marha mocskos tud a levegő lenni, hogy ha leáll az
autó pár napra, utána ablakot kell rajta tisztítani, ha el akarok indulni. Az
utca aszfaltos, családi házas övezet, az autó az udvarban áll.

> Egyébként attól kicsit tartok, hogy a padlástérben nem éri a kültérit
> eső és így fedél alatt nem biztos, hogy kimosódik a por meg a kosz
> belőle...

Nem kell tartani tőle, mert folyton le fog rajta csapódni a víz, az meg
lefolyik, szóval viszi ki a trutyit. Nyáron inkább koszolódik, mert akkor végig
száraz. Akkor viszont a beltéri tud rendesen öblítődni.

> Ezt megmagyarázza az, hogy nem tudta leadni a hőt a beltéri az
> eltömődés miatt.

Pontosan.

> Nálam másfél-két óránként leolvasztotta magát éjjel, azóta
> folyamatosan megy. :)

Mert kicsit melegebb lett a levegő. Itt is most van olyan meleg kint, hogy bár
folyamatosan járt azáltal, hogy maxra állítottam a hőfokot, mégse lett sehol
deres picit sem. Most már vissza lett véve 23 fokra, ki is kapcsolt, jódarabig
nem is fog bekapcsolni.