[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 23:06:58 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 10:44 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Lehet, hogy ott tisztább a levegő.

Sose lehet tudni... :)

> Itt nyáron sokszor volt nyitva ajtó-ablak..., és kint onnan tudom, milyen
> marha mocskos tud a levegő lenni, hogy ha leáll az autó pár napra, utána
> ablakot kell rajta tisztítani, ha el akarok indulni. Az utca aszfaltos,
> családi házas övezet, az autó az udvarban áll.

Hát igen, ennyi előnye mindenképp van, hogy Budapesttől 30 kilométerre
lakom... :)

...mondjuk múlt héten volt itt faltörés, az járt némi porral, azt
benyalhatta a beltéri, majd kell vennem egy négy méteres létrát, amivel
felérem a nappali plafonját, akkor majd megnézem a beltérit közelebbről.

Nem kell tartani tőle, mert folyton le fog rajta csapódni a víz, az meg
> lefolyik, szóval viszi ki a trutyit.

Ahja, a lamellákon nem tapad meg kosz, mert lefolyik, de a ventilátor
lapátja már poros.

Mert kicsit melegebb lett a levegő. Itt is most van olyan meleg kint, hogy
> bár
> folyamatosan járt azáltal, hogy maxra állítottam a hőfokot, mégse lett
> sehol
> deres picit sem.

Most így néz ki a dolog:
http://master.gacivs.info/temperature.html#air#filter#Klíma-nyomó#Klíma-szívó#Külső#Padlás

Szerintem lassan deresedni fog, mert már 2.5 fok alatti a kifújt levegő
hőfoka... :)

...és arrébb kell tennem a hőmérőt, mert szerintem túl közel van a
lamellákhoz, és így nem a beszívott levegőt méri, nem létezik, hogy a
padlás és a külső hőmérséklet is magasabb, mint amit beszív. :)

Bye,
Auth Gábor