[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 11., P, 09:21:10 CET

Hi,

On Fri, Nov 11, 2016 at 2:01 AM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Jó, de ez katalógusadat, vagy tapasztalat?

Kipróbáltam. :)

Kéne lennie az ajtón legalább 1, de inkább 2 kivágásnak, és akkor nem kell

kinyitni az ablakot.

Van.

> A másik, hogy a fürdés idejére ki is lehet azt kapcsolni.

Üzemszerű körülmények között akkor van melegvíz, ha megy a kazán... :)

...de már lecseréltem villanybojlerre.

> A lényeg, hogy vadhidegben nincs kizárva, hogy célszerű használni, mert a
> gáznak
> nem számít, hogy milyen hideg van.

A vegyes tüzelésű kazánnak se... és ha ritkán kell, akkor inkább veszek fél
köbméter tartalékfát.

Van egy ismerősöm, akinek szintén nyílt égésterűje van a fürdőszobában, de
> nincs
> azzal baj, ha odafigyel.

Ha odafigyel. Aztán ha megy egész nap, akkor azért el tudja zabálni az
oxigént, jobb a békesség... :)

Azt értem, hogy miért nem akarod átszereltetni.

Pedig nincs jó helyen... a fürdőszobából mindent ki akarok dobni, ami nem
oda való, lesz külön háztartási helyiség, ahol minden olyan elfér, amit az
ember általában a fürdőszobában tart (fali kazán, mosógép, létra, felmosó
szett, szennyes, szárító, ésatöbbi)... :)

Bye,
Auth Gábor