[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 11., P, 02:01:13 CET

Gábor Auth wrote:

> 8-12e forint között alkalmanként, évente kétszer és akkor 6 éven át
> garanciális a legtöbb hiba.

Aha, ezért filózol rajta, hogy kihívjad-e őket, vagy inkább megoldod, vagy
inkább úgy hagyod.

> 0.5 fokon belül van a szórásuk, nem aggódok ez miatt.

Jó, de ez katalógusadat, vagy tapasztalat?

> Rakosgatni tudom, de most momentán nincs több hőmérőm, 10 ponton mérek
> jelenleg. :)

Á, csak azokra gondoltam, amik eleve közel vannak egymáshoz. Pl a padlás, klíma
be, klíma ki.

> Napelem a cél, csak tudnom kell, hogy mekkora teljesítményű legyen.

Ez világos.

> A gázzal az a helyzet, hogy nyílt égésterű a kazán és a fürdőszobában
> van, ezért nyitva kell hagyni egy ablakot a fürdőszobában, ha megy a
> kazán. Ebből következően a fürdőszobában hideg van, mert vagy nincs
> fűtés vagy van fűtés de nyitva van az ablak... :)

Kéne lennie az ajtón legalább 1, de inkább 2 kivágásnak, és akkor nem kell
kinyitni az ablakot. A másik, hogy a fürdés idejére ki is lehet azt kapcsolni. A
lényeg, hogy vadhidegben nincs kizárva, hogy célszerű használni, mert a gáznak
nem számít, hogy milyen hideg van.

Van egy ismerősöm, akinek szintén nyílt égésterűje van a fürdőszobában, de nincs
azzal baj, ha odafigyel. Van CO érzékelő is... Persze, ha akárcsak azonos a
klímás módi fűtési költsége, már akkor is megéri. Ha ráadásul olcsóbb is...

Azt értem, hogy miért nem akarod átszereltetni.