[Epitesz-barkacs] [Crosspost] LED világítás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Nov. 23., Sze, 08:42:05 CET

Mi a baj azzal a villanyszereléssel? Jójaz! ;-)

Nekem az a tapasztalataom - egy ideje küdök a házam eladásával - hogy az
emberek alapvetően lusták. Dehogy akarják átalakítani, a saját ízlésük
szerint formálni. Lehetőleg olyan legyen, hogy még tisztasági festést se
kelljen csinálni. Az összes vágyuk beülni a készbe és nézni a TV-t. Még hogy
dolgozni vele? Mit képzelsz? :-(
Nem érdekes, hogy meg kell alkudni a másik ízlésével, elképzeléseivel. Az
olyan megoldásoktól, amit nem láttak már a szüleik lakásában is, páni
félelem fogja el őket.

Nem hiszem, hogy ebben a fogyasztóira nevelt/hülyített társadalomban ez
meg fog változni.

Gábor

Gábor Auth írta 23 Nov 2016  6:58 levelében:

> Hi,
>
> On Wed, Nov 23, 2016 at 7:07 AM <szepygab at gmail.com> wrote:
>     Ha egyszer lesz 12 V-os hálózat is, akkor miért barkácsolsz a
>     világítással 24 V-ról?
>
> Kisebb áram folyik ugyanakkora teljesítménynél.
>
>     A LED szalagokból lehet egyébként kapni 24 V-ost is.
>
> Sokkal kisebb a választék és én is sorba tudom kötni
> szakaszonként.
>
>     A saját fejlesztésű "okosház" egyetlen problémája, hogy
>     5-10-20 év múlva, honnan szerzed be a meghibásodó modulok
>     pótlását?

> [...]

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu