[Epitesz-barkacs] [Crosspost] LED világítás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Nov. 23., Sze, 11:30:10 CET

Szerintem mellette valami alap hagyományos villanyszerelést mindenképp
csinálj vagy hagyj meg. A vevőd nem tudja mi az a relé, indulj ki abból
hogy egy ének-testnevelés szakos tanár, akinek a férje hegedűművész. Egy
laikus ha meghallja hogy a villany nem szokásos, az első gondolata hogy
biztosan minden más is gányolt.

Egyébként az elképzelés nekem nagyon tetszik, a 12V részére vágyom. Egyik
nyűgje annak hogy IoT cuccokkal tegyed tele a házat hogy 12 eszköznek kell
12 tápegység. Ami macerás, ha 5 évente hal meg egy, akkor is több mint
kettő hal meg évente a tucatból.

Vajk