[Epitesz-barkacs] [Crosspost] LED világítás

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 23., Sze, 11:36:28 CET

Hi,

On Wed, Nov 23, 2016 at 11:32 AM Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:

> Szerintem mellette valami alap hagyományos villanyszerelést mindenképp
> csinálj vagy hagyj meg.

Lesz néhány normál 230 voltos konnektor.

> A vevőd nem tudja mi az a relé, indulj ki abból hogy egy ének-testnevelés
> szakos tanár, akinek a férje hegedűművész.

Annak tökmindegy, hogy milyen a világítás...

> Egy laikus ha meghallja hogy a villany nem szokásos, az első gondolata
> hogy biztosan minden más is gányolt.

Legfeljebb majd csuklok...

Egyébként az elképzelés nekem nagyon tetszik, a 12V részére vágyom. Egyik
> nyűgje annak hogy IoT cuccokkal tegyed tele a házat hogy 12 eszköznek kell
> 12 tápegység. Ami macerás, ha 5 évente hal meg egy, akkor is több mint
> kettő hal meg évente a tucatból.

Azért elég stabilan lehet készíteni 12 voltból 5 vagy 3.3 voltot, nem
szoktak azok megdögleni, tulajdonképpen nem is emlékszem, hogy bármelyik
adapterem megdöglött volna.

Bye,
Auth Gábor