[Epitesz-barkacs] [Crosspost] LED világítás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Nov. 23., Sze, 11:36:02 CET

Vannak akik átalakítandó házat keresnek, és mindenképpen új gépészettel
kezdenek. De az egy más árkategória, meg szükséges egyfajta egyensúly. Ha
felújítandó házat akarok, akkor legyen egy szinten benne a gépészet meg a
többi, különben vagy én, vagy az eladó bukik.

Pl ki kell dobjam a villanyszerelést, de üvegszövet tapéta van spéci
gipszkarton álmennyezettel és süllyesztett világítással. Ha falat kell
vésni, szerelvényeket áthelyezni, akkor a tapéta kuka, spéci plafon kuka. A
vevőnek értéktelen, ennyivel kevesebbet fizet, vagy kifizeti de kidobja.
Szóval nemjó ha valami kilóg.

Vajk