[Epitesz-barkacs] [Crosspost] LED világítás

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 23., Sze, 09:25:00 CET

Hi,

On Wed, Nov 23, 2016 at 8:52 AM <szepygab at gmail.com> wrote:

> Mi a baj azzal a villanyszereléssel? Jójaz! ;-)

Semmi, semmi... csak megrázó élmény lehet a zöld-sárga tapogatása... :)

> Nekem az a tapasztalataom - egy ideje küdök a házam eladásával - hogy az
> emberek alapvetően lusták. Dehogy akarják átalakítani, a saját ízlésük
> szerint formálni.

Nekem nem ez volt a tapasztalatom, még lakás eladásnál se, pedig ott aztán
tényleg nincs nagyon mozgástér átalakítani, de az érdeklődők azt nézték,
hogy lehetne a legtöbbet kihozni a lakásból.

Vételi oldalon én ezt néztem, illetve a legtöbb megvásárolandó háznál is a
lehetőségeket néztem, nem a meglévő dolgokat...

Az összes vágyuk beülni a készbe és nézni a TV-t. Még hogy dolgozni vele?
> Mit képzelsz? :-(

Ezt konkrétan mondták vagy sejted? Mert ugyanakkor nem lehet mesterembert
szerezni kisebb munkákra, mert mind komplett felújítással foglalkozik,
ritkán van idejük kijönni kibontani egy falat vagy kicserélni egy csempét
vagy kifúrni egy falat, pedig az idejüket kifizetném.

Bye,
Auth Gábor