[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 07:28:45 CEST

Mindenhol megvan ez a szomorú dolog, hogy a szabályokat értelmezők
elsősorban a saját érdekeik, másodsorban valamiféle "rendesek vagyunk, az
emberek érdekeit is nézzük" mentén gondolkoznak. És az hogy a szabálynak mi
az értelme, az senkit nem érdekel.

A firelé kötelező, de megengedjük a konnektort, hogy ne legyünk nagyon
szemetek, ne kelljem szerelőt hívni. Miközben a kazánok jelentős része
fázisérzékeny, nem működik ha fordítva van bedugva. Ilyenkor ősszen
szokásos probléma, hogy a nyáron valami takarításkor ki lett húzva, aztán
fordítva dugták be, most meg "elromlott". Amúgy a szabály előírja a 6mm
megszakítási távolságú kétpólusú leválasztó kapcsolót is, aminek a
kismegszakító ugye nem felel meg, ilyen mégsem látsz még a boltban sem
nagyon.

Vajk