[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Okt. 3., H, 16:27:54 CEST

Szerintem ezt István is tudja. :)
(És biztosan azt is tudja, hogy az volt a mázlija, hogy csak a tenyere
volt a rövidzár.)

Kis elkanyarodás a száltól:
Nálam a búvárszivattyú csinálja állandóan a mókát a fi relével. Ez már a
harmadik szivattyú, amit garanciában kicseréltettem... :( És a második
fi relé. Hosszú, több éves a történet, nem mesélem el, a lényeg, hogy
100% biztos az, hogy a búvárszivattyú okozza. Már nem tudom, mi a
francot kellene csinálnom. Azon gondolkozom, hogy búvárszivattyú helyett
"rendes", kültéri szivattyút fogok használni.

Károly