[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 18:04:13 CEST

László Szalai wrote:
> Láttam (direkt megnéztem), hogy mit művelnek: amikor rájön (először
> billen át), akkor pattog párat oda-vissza, aztán áll neki
> gondolkodni/rágni.
> Nem "sikerült" olyan passzentosra a kupakkal a zárás, úh kapott bőven
> levegőt, amikor pedig kint az út mellett elengedtem, akkorát ugrott,
> hogy csak néztem :)

Fura kis jószágok. Ha meg lehetne velük beszélni, mi legyen, eszébe nem jutna az
embernek megölni. A szúnyogokkal is így vagyok. Kapnának valahol egy pár csepp
vért minden nap..., de nekik ez nem felel meg. :-)

A légzésre visszatérve: Szerintem szerencséje volt, hogy már az elejétől
figyelted. Azért fogy el a levegője, hiába nem jól zár a flakon szája a fánál,
mert tényleg csak diffúzióval cserélődik a levegő. Amikor lélegzik az egér, az
egér+palack térfogata belül cseppet se változik. Márpedig ő is valszeg 4-5% CO2
tartalmú levegőt lélegez ki, szóval elég nagy lehet neki is a
frisslevegő-szükséglete.