[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 17:36:18 CEST

Láttam (direkt megnéztem), hogy mit művelnek: amikor rájön (először
billen át), akkor pattog párat oda-vissza, aztán áll neki
gondolkodni/rágni.
Nem "sikerült" olyan passzentosra a kupakkal a zárás, úh kapott bőven
levegőt, amikor pedig kint az út mellett elengedtem, akkorát ugrott,
hogy csak néztem :)

A vödrös videó nekem is megvolt, én olyat is láttam, ahol víz volt az
alján, ott elpusztulnak. Meg vizes bundával szerintem ki sem tudna
ugrani (vízben meg lendületet sem tud venni), de az a módi nem az én
világom.

üdv
L.