[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2016. Okt. 3., H, 20:58:35 CEST

Nem gondoltam komolyan, a legkisebb anyaghibát is ki fogja használni,
egy lyuk pedig ideális kiindulási alap.

Azért az érdekes dolog, hogy humanitárius okból nem pusztítja el az
ember, hanem kiviszi a lakásból. De az egér azért jön be, mert sokkal
alkalmasabb neki az életre a benti tér, mint kívül. Ha kiviszed és nem
talál másik lakást vagy egyéb búvóhelyet (mert sokan vannak odakint),
akkor csak a természetre bízod a pusztulását. Így aztán csak a
legrátermettebbek maradnak életben és azok szaporodnak tovább, és
legközelebb jobban elbújnak a lakásban:)

pi