[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 23:12:06 CEST

Pataki István wrote:

> Azért az érdekes dolog, hogy humanitárius okból nem pusztítja el az
> ember, hanem kiviszi a lakásból. De az egér azért jön be, mert sokkal
> alkalmasabb neki az életre a benti tér, mint kívül. Ha kiviszed és nem

nem csak kivinni illik, hanem messzire elvinni, valami erdőbe, rétre...
Van egy közeli ismerősöm, aki a csigákat nem azért szedi össze, hogy tudomisén
kukába rakja, hanem vödrökbe gyűjti, és kiviszik a dunapartra. Ott engedik
(borítják) ki őket, ahol jó nagy vad jellegű területek vannak. Persze kérdés,
hogy ez a módi, ha sokan csinálnák, mekkora plusz környezetszennyezést okozna.
Az, aki az itt említett pet palackos videót felrakta, abban a videóban kivitte
egy terepjáróval valami rétre, és ott engedte el a kettő, azaz 2 darab egeret.
:)

> akkor csak a természetre bízod a pusztulását. Így aztán csak a

Úgy tudom, hogy az egér kb 1 évig él. Szóval mindenképpen elég hamar elpusztul.
De valamiért mindig van bőven utánpótlás.