[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 23:19:41 CEST

Pataki István wrote:

> Nekem is eszembe jutott már amikor játszottunk, hogy ha 2 méter lenne
> meg 200 kiló, az erős diszkomfortérzést tudna okozni..

Ehhez képest egészen fura, jó érzés volt nézni azt a videót, amiben asszem 2
oroszlánt nevelt fel valaki, aztán ezeket vadosították. Amikor már felnőtt
oroszlánok voltak, ott járt ez az ember, találkozott a felneveltjeivel, azok meg
szinte ráugrottak örömükben, nyalták-falták, de persze nem okoztak benne semmi
kárt.

Most is lesz valami ilyesmi. Asszem a nyíregyházi állatkertben született
fehéroroszlán kislány. Az anyjának elapadt a teje valamiért, ezért az egyik
dolgozó hazavitte, és otthon fogja nevelni, vagy bejár vele, nem tudom, de ugye
ilyenkor éjjel-nappal vele kell lenni, etetni, gondozni. Szerintem ez az
oroszlán is úgy fog erre a nőre tekinteni, hogy soha nem fog benne kárt okozni,
nagykorában sem.