[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 23:24:36 CEST

Karoly Kovacs wrote:

> Ebben írja a csaj, hogy volt egy házi pumája (szelídített), akinek az
> volt a szokása, hogy lesből "üdvözölte" őt (és esetenként a vendégeit
> is). El lehet képzelni, amikor egy puma a nyakadba ugrik, pedig ezt
> csupa szeretetből teszi. :)

Ha nem kapaszkodik meg a körmeivel, akkor max ijesztő. Ha megkapaszkodik, úgy
pár centi mélyen, akkor meg kórház. :)

A mi két macskánk közül az egyik nagyon kapaszkodós fajta, vigyázni kell vele. A
tesója már szelidebb. A harmadik sajnos elpusztult, az kan volt, és azzal bármit
meg lehetett csinálni, felrakhattam a nyakamba sálnak is akár. Olyan is volt
(korábbi fekete kandúr), amelyik elkísért sétálni egy darabig, aztán visszament,
de legalább 50-70 métert eljött velem.