[Epitesz-barkacs] napelem

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Okt. 6., Cs, 19:21:42 CEST

Hi,

On Thu, Oct 6, 2016 at 4:01 PM Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> wrote:

> A napelem-táblák ránézésre kb 30*120 cm-esek, fektetve pakolják 30 cm-es
> távolságú tetőlécekre. A kiképzésük olyan, hogy van pici átfedésük
> valamilyen horonykiképzéssel. Van fele szélességű kezdő elem is.

Beszéltem pár hete napelem emberrel, van ilyen, de sokkal drágább, mint a
normál tetőfedés + a napelem. Ha nem akarod cserepekre tenni, akkor
bitumenlemez is jó alá. Én majd építek itt egy tornácos részt a ház
oldalához, a teteje pont egy napelemnyi, nem teszek rá cserepet, csak
bitumen lemezt.

Bye,
Auth Gábor