[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Okt. 13., Cs, 22:52:55 CEST

Hi,

Így néz most ki a dolog:
https://www.facebook.com/groups/barkacsklub/permalink/183844662059356/

ha menne egy hónapot egy celláról, az szuper lenne, az már kezelhető.

> Kíváncsi vagyok, mennyit bír. A két nap már teljesült. :)

Vettem más tokozást az MCP1703-3302 IC-ből, a kimenetére kapott 10uF
kondenzátort, azzal most nagyon stabil a tápfeszültsége, a percenkénti
méréssel a kinti hidegben 9, a benti 20 fok körüli hőmérséklettel 10 napot
húzta, az öt perces mérésre beállított modulok 15 napnál járnak és még nem
látszik lekonyulás a tápfeszültségen, 2mW a deep-sleep fogyasztás a power
LED miatt, szóval mély alvásban elmenne fél évet is a 8Wh akkuról.

Bye,
Auth Gábor