[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 13., Cs, 23:12:30 CEST

Gábor Auth wrote:

> Valószínűleg nem lépek tovább az automatizálás irányába, csak mérek,
> hogy megismerjem a ház "működését", illetve a hőszigetelés hatását,
> mert éppen most szigetelem a födémet.

Aha. Azért valld be, hogy ez inkább egyfajta szórakoztató projekt, vagy
agytréning, vagy barkács...

De ha már..., szerintem a fogyasztási adatokat is bele kéne venni. Mert ugye
naplózva is lesz, és ha külső hőfokok is benne lennének, meg esetleg valamiféle
széljellemző kintről, akkor tényleg érdekes adatokhoz jutnál.