[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Okt. 13., Cs, 23:20:51 CEST

Hi,

On Thu, Oct 13, 2016 at 11:12 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Aha. Azért valld be, hogy ez inkább egyfajta szórakoztató projekt, vagy
> agytréning, vagy barkács...

Az is... de inkább lustaság, nem akartam venni 10 hőmérőt, darabját 1000
forintért, amikor kicsit többől kijön ilyen automatizált dolog is, amit nem
kell rendszeresen leolvasni. :)

És így tudom, hogy a régi házban van hőkapacitás, a konyha hőfoka egy fokot
alig mozog, a nappali viszont négy fokot is ingadozik, az ytong és
hőszigetelés, ami modern meg minden, de nem tartja a hőt, oda más fajta
fűtést kell tennem, hogy azonos komfort legyen.

De ha már..., szerintem a fogyasztási adatokat is bele kéne venni. Mert ugye
> naplózva is lesz, és ha külső hőfokok is benne lennének, meg esetleg
> valamiféle
> széljellemző kintről, akkor tényleg érdekes adatokhoz jutnál.

Ennyire nem akarom bonyolítani az életemet... :)

Bye,
Auth Gábor