[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 13., Cs, 23:29:59 CEST

Gábor Auth wrote:

> És így tudom, hogy a régi házban van hőkapacitás, a konyha hőfoka egy
> fokot alig mozog, a nappali viszont négy fokot is ingadozik, az ytong
> és hőszigetelés, ami modern meg minden, de nem tartja a hőt, oda más
> fajta fűtést kell tennem, hogy azonos komfort legyen.

Na jó, így már ennek is bőven van értelme. 4 fok az tényleg sok. Van valam
computherm hőfokszabályozó ismerősnél, és +/-0,5 fokra van beállítva, de ez az 1
fok p-p lengés meglehetősen zavaró volt, amikor ott aludtam.

Különben a CO2 érzékelést tényleg komolyan mondtam. Olyan lakásban, házban
érdekes, ahol többen (akár 4-en) is laknak. Lehet, hogy kiderülne, hogy
asszonypajtinak miért fáj a feje néha. Ebből is van olyan, amit tudnál naplózni,
ha már úgyis megvan hozzá minden.

De igazad van, békén hagylak most már. :-)