[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 14., P, 22:15:46 CEST

Ha nekem lenne lángmodulációs kazánom, én úgy állítanám be, akár aránylag
gyakoribb hozzányúlás árán is, hogy ne is kapcsolgasson, csak a lángot
változtassa.

Először is megkeresném, mi az a legkisebb láng, amivel még hajlandó működni. Nem
kapcsol le védelem... Ezt, ha máshogy nem, a bemeneti gázcsap részleges
elzárásával csinálnám úgy, hogy a min láng még stabil legyen.

Aztán persze lehet, hogy ehhez az üzemmódhoz nagyon alacsony égéstermék-hőfok
tartozik, ezért történne a kéményben savas lecsapódás, és erre nincs felkészítve
ott a rendszer. Akkor nem szóltam.
(Persze ekkor is, ha rendesen bekapcsol a cucc, de csak rövid időkre bármiért,
ugyanúgy létrejön ez a lecsapódás.)

Az előremenő meg kiadódik. A max vízhőfok legföljebb egy korlát lenne, de nem
kéne, hogy bármikor is elérje a kazán.

Akkor kéne emelni a lángot ezzel a csappal vagy ha van erre beállítási
lehetőség, azzal, ha már nyilvánvalóan maxon jár, és a hőfokszabályozónak nincs
módja beavatkozni.

hjozsi