[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Okt. 14., P, 22:37:57 CEST

Segíteni fog neki a magasabb vízhőfok. Meg ugye az lenne a jó, ha amikor
fűt nem lennének kizárva radiátorok, de mindent nem lehet.

A régi egyszerű kazánok hatásfoka általában max lángon a legjobb. A
levegőellátás erre van méretezve, kislángon egy csomó meleg levegőt tol ki
a kéményen. Még a zárt égésterű ventisek közül is a régebbiekben fix a
venti fordulatszám, kislánghoz is tolja a levegőt mint atom.

A lengés csökkentésére a termosztát radiátorhoz rakása szerintem jó ötlet,
én is szoktam javasolni, de az emberek nem fogják fel hogy nem értelmetlen.
Ha közel rakod, akkor hamar kikapcsolja a kazánt, de amint kiegyenlítődik a
hőmérséklet kapcsolja is vissza. Szépen belőhető hogy 10-20 perces
ciklusaid legyenek.

Vajk