[Epitesz-barkacs] Klíma a padláson

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Okt. 22., Szo, 23:51:53 CEST

Hi,

Szerdán beszerelték a klímát, a padlásra kértem belülre a kültérit, így
most fűtési üzemben a padlástérből szívja a levegőt és az kifújja a
kültérbe egy szellőzőn át, a gázkazánt ki is kapcsoltam csütörtök este,
azóta csak a klíma dolgozik.

Egyelőre "falsot" szív, mert a padlásnak nincs még csukható ajtaja, szóval
onnan hozzákever nagyjából fele külső levegőt a padlás levegőjéhez, de ma
este például jól látszik, hogy még így is bőven a külső hőmérséklet felett
van a kifújt hidegebb levegő is, szóval a koncepció működni látszik, ha
becsukom majd a padlásajtót, akkor a fekete cserepek által megőrzött
napfény sokat segít a jobb SCOP tartományban. :)

Néha látszanak a jégtelenítő funkció nyomai is, amikor a kifújt levegő
melegebb, mint a beszívott levegő... :)

http://master.gacivs.info/temperature.html#air

Bye,
Auth Gábor