[Epitesz-barkacs] Klíma a padláson

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 23., V, 00:18:13 CEST

Gábor Auth wrote:
> Hi,
>
> Szerdán beszerelték a klímát, a padlásra kértem belülre a kültérit,
> így most fűtési üzemben a padlástérből szívja a levegőt és az kifújja
> a kültérbe egy szellőzőn át, a gázkazánt ki is kapcsoltam csütörtök
> este, azóta csak a klíma dolgozik.

ez tök jó! Meg van oldva a kondenzvíz begyűjtése is a padláson?

Azért tök jó, mert biztos lesz persze kemény tél idején olyan, hogy lederesedik,
de sokkal kevésbé, mint azoknál a klímáknál, amiknek kint van a kültérije a
szabadban. Így a födémen átjutó hőnek a visszaszivattyúzása történik meg nem
jelentéktelen hányadban. Még azt se tartom hülyeségnek, hogy ha meg lehetne
oldani, hogy a nyomó oldal ne legyen feltétlenül kivezetve a szabadba, csak
akkor, ha már ott is hidegebb a levegő, mint kint.