[Epitesz-barkacs] Klíma a padláson

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Okt. 23., V, 14:17:53 CEST

Hi,

On Sun, 23 Oct 2016, 13:19 jhidvegi, <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Azért gondolj arra, hogy a dolog cseppet se evidens. Odáig még okés, hogy a
> klímából folyadékként jön ki, de ha elég hideg van körülötte, akkor már egy
> csőben megfagyhat.

Igen, majd kap hőszigetelést, a kültériben van tálcafűtés, utána meg a
szigetelés alatt a födémhez közel vezetve nem tud befagyni.

Az is lehet, hogy a hőszigetelés alatt vezetve összeközösítem a
villanybojler kicsorgó vizével.

Végülis rendben van, jó lesz ez így. Így is szépen visszaszivattyúzza a
> lakásba
> a födémen átjutott hőt.

Van a tetőn 200 négyzetméter fekete betoncserép, abban bízok, hogy a
napsütéstől felmelegszik és ezt a hőt is fel tudom használni.

Bye,
Auth Gábor