[Epitesz-barkacs] Fw: bojler

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2016. Sze. 8., Cs, 15:27:37 CEST

----------Eredeti üzenet----------Dátum:2016. szeptember 8., csütörtök, 14:57:53
Feladó:"Orbán Mihály"
Tárgy:bojler
Címzett:"Amatőr építészek és barkácsolók klubja"

Sziasztok!  Ma termékeny vagyok. Legalábbis a kérdések terén.Eddig abban a meggyőződésben éltem, hogy a gázbojler lényegesen olcsóbban üzemeltethető, mint a villany. A minap egy gázszerelő nyugdíjassal beszélgettem, mert felmerült, hogy lecserélem a bojleremet gázosra. Ő azt állította, hogy villannyal olcsóbb a hmv-et előállítani.Teljesen meg vagyok zavarodva. Mi a véleményetek. (Nem a megzavarodottságomról ;-)   ) Misi