[Epitesz-barkacs] Fw: Re: (nincs tárgy)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Sze. 8., Cs, 15:59:16 CEST

Orbán Mihály wrote:

> Igen, nagy bátorság, vagy végtelen önbizalom kell. ;-) Én a
> Foxconnban láttam a telefonok festését. Ott is hasonló volt a
> helyzet, csak ott nem elektrosztatikusan festettek, hanem folyékony
> festékkel a robotok.

Itt is folyékony festékkel festenek, szóval nem porszórás van.

> (hivatalosan, megvásárolva, számlákkal bizonyíthatóan.)A garázsomban
> meg tudom oldani a szellőztetést, a levegő durva szűrését. Az igényem
> is jóval alacsonyabb, mint egy új autónál. Én ezzel a szegény Rover

Akkor az jó, ha nem kint fested. Csak legyen valami jóféle szájmaszkod. A volt
hátsó szomszédom is egy garázs méretű helyen festett néha autókat, aztán
tüdőrák. Pedig valami szájmaszkot használt mindig.

> 620SDI-vel erdőt járok szántáson húzok utánfutót, stb.   Pedig
> garantáltan nem erre való, főleg az alacsony padlómagasság miatt. De
> bírja.

Akkor tényleg nem olyan veszett nagy igények vannak a festékkel szemben, illetve
gondolom az kell feltétlenül, hogy védjen.