[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Sze. 26., H, 15:36:07 CEST

Attila Hofferek wrote:
> Szerintem ez az egész izzadócső téma gigaszopás. Én kidobtam és
> gombostűvel lyuggatott kpe csövet ástam el.

Én is írtam volna ilyesmit, de nem vagyok a locsolásban jártas. A lényeg, ha túl
sok víz jönne az akár kifurkált csőből, időzítővel meg lehet oldani, hogy
megfelelő legyen a mennyiség. Tehát egy készen kapható, sínre pattintós időzítő,
és egy mondjuk mosógépszelep, és némi szerelés, csövezés. Persze nem tudom,
van-e olyan időzítő, amiben időarányt meg periódusidőt is lehet állítani, nekem
a szokványos primitívekből kettő kellett hasonló feladathoz.