[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

Hofferek Attila attila.hofferek at soka.co.hu
2016. Sze. 26., H, 15:42:02 CEST

Szerintem a locsolóautomaták tudnak ilyet. Én igyekeztem úgy szurkálni
hogy kb ugyanannyi legyen az áteresztése.
Kb 10 cm-ként egy lyuk jött ki, ragasztottam rá ragtapaszt hogy ne
pisiljen ne mossa ki maga körül a talajt.
Ez tavasszal történt szóval még nem tudom pontosan hogy mi a helyzet, de
eddig jónak tűnik. Nedves a talaj
ahol nedvesnek kell lennie, száraz ahol száraznak kell. Arra kell
figyelni hogy a folyamatosan nedves talaj
az gombatenyészet, hagyni kell kiszáradni néha.

--
Hofferek Attila