[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Sze. 26., H, 16:51:04 CEST

(Jóska, nem Neked válaszolok, csak összefoglalom, amiket leszűrtem az
írásaitokból.)

Köszönöm mindenkinek az ötleteket, talán igazatok is van, át fogom
gondolni ezt a házi készítésű módit (gumicső kilyukasztva + rajta valami
textil szerű izé).

A gyári izzadócsövek (mármint a "jobbak") tartozéka egy nyomáscsökkentő
is, ahogy olvasgatom az amazonon és itt-ott a neten. Ilyen
nyomáscsökkentőt (elvileg) akkor is valószínűleg be kell tennem, ha házi
barkács lesz a cucc, de ez tképpen ráér, ki tudom kísérletezni akkor is,
ha már kész a cucc többi része.

Már csak egyet nem tudok (Attilától kérdezem): hogy a fenébe' tudtad
gombostűvel kilyukasztgatani ("ezer" helyen) azt a marha rideg (és
vastag falú) kpe csövet? Vagy izzítottad a tűt?

Károly