[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Sze. 26., H, 17:07:24 CEST

Karoly Kovacs wrote:

> A gyári izzadócsövek (mármint a "jobbak") tartozéka egy
> nyomáscsökkentő is, ahogy olvasgatom az amazonon és itt-ott a neten.

Ha tartozék, akkor hasznos lehet, ha a víznyomás nagy tartományban változó. Én
nem foglalkoznék vele.

> Már csak egyet nem tudok (Attilától kérdezem): hogy a fenébe' tudtad
> gombostűvel kilyukasztgatani ("ezer" helyen) azt a marha rideg (és
> vastag falú) kpe csövet? Vagy izzítottad a tűt?

Ezen én is filóztam, én nyákfúróval csinálnám. A forró tű is elég macerás. Vagy
létezik tűhegyű páka. :-)

Vagy jobb nem kikezdeni a sráccal, ha meg tudja fogni a tűt, és átlyukasztani
egy kpe csövet. :-)