[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Sze. 29., Cs, 10:31:20 CEST

Hi,

Itt is megosztom az utóbbi egy hét munkálatait (képek az FB linkeket
követve)... :)

Élőben itt követhető a mérkőzés: http://master.gacivs.info/temperature.html

LTDR:

Arra gondoltam, hogy szeretnék a ház több pontján rendszeres időközönként
hőmérsékletet mérni, szóval körülnéztem és körbekérdeztem, hogy milyen
lehetőségek vannak erre, szóval rendeltem egy ESP-01 modult és egy DS18B20
hőmérő egységet, ebből aztán pár óra alatt összelegóztam egy automatizált
hőmérőt, aminek még nem volt önálló tápja. :)

https://www.facebook.com/groups/barkacsklub/permalink/169645953479227/

Pár nappal később megérkezett néhány újabb alkatrész, így már tudtam
készíteni egy mobil egységet, ami - a még úton lévő - LiIon akkumulátor
hiányában egyelőre négy darab NiMH akkumulátorból táplálkozik, a levegőben
lóg egy LM1117-3.3 stabilizátor IC, rajta egy 1uF kondenzátor, aztán az
ESP-01, azon pedig a DS18B20 hőmérséklet-szenzor.

https://www.facebook.com/groups/barkacsklub/permalink/172296986547457/

Tegnap sikeresen összetettem négy darab, akkuról működő egységet, amelyek
öt percenként mérik a hőmérsékletet a nappaliban, a konyhában, a padláson
és a kültéren. Kíváncsi vagyok a görbék alakulására! :)

https://www.facebook.com/groups/barkacsklub/permalink/173789503064872/

Bye,
Auth Gábor