[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Sze. 29., Cs, 11:23:22 CEST

Szia,

Ilyet én is csináltam! Kis braindump:
 - miben programozod? C/arduino/lua-nodemcu? én utolsó
 - milyen sleepet használsz, mértél-e fogyasztást? nekem percenként
méréssel és feltöltéssel max két napot ment egy 18650 celláról
 - az espben nagyon komoly támogatás van low power adatgyűjtő
megvalósításra, használod? van benne eeprom mérési eredmény tárolásra, hogy
ne kelljen wifizni minden méréskor, van sleep timer fix időközönkénti
ébresztésre. meg pl van rá hw, hogy a sleep timer rc oszcillátora
pontatlan, és folyamatosan updateelheted a korrekciós regisztert. mondod
hogy keltsen fel 5 perc múlva, amikor felkelsz bejelentkezel, ntp-ről
szerzel időt, kiszámolod hogy ez 5:20 volt, beírod a korrekciót,
legközelebb pontosabban ébreszt.
 - én a thingspeak-ra töltöttem fel, te akkor csináltál saját szervert?
http, vagy esetleg mqtt?
 - node-red-et ismered? nekem nagyon tetszik, el kellene kezdenem játszani
vele.
 - hosszútávon milyen tápban gondolkozol? egy móricka telefontöltőt nem
merek 7x24ben a konnektorban hagyni szanaszét a lakásban. az ebayen van egy
hy-link modul, amit többen dícsérnek meg le is teszteltek rendesen,
biztonságos. viszont az már nem két fillér, pláne hogy kellene belőle vagy
10.
 - ha lenne egy viszonylag kiforrott dizajn egy egyszerű node-ra, akár
akkuval akár táppal, gyártathatnánk nyákot kicsit többet, tuti lenne rá
érdeklődő.

Vajk