[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Sze. 30., P, 09:55:59 CEST

az esp wifi adáskor nagyon rángatja a tápot, mindenki hangsúlyozza a jó
táp, kondi szorosan a modulon dolgokat. nekem nodemcu modulban van, azzal
nem volt gond.

ha menne egy hónapot egy celláról, az szuper lenne, az már kezelhető.

a nyák témát nem úgy értettem, hogy terméket csinálni, hanem hogy ha
összeáll a dolog, akkor nem 12-t gyártatsz hanem 24-et, és a járulékos
költségeken lehet osztozni.

Vajk